Poszukujemy pracowników

Hospicjum Sosnowieckie im. św. Tomasza Ap. poszukuje pracowników na wskazane stanowiska:

Specjalista ds. księgowości

Oczekujemy:

  • wiedzy z zakresu zarządzania finansami
  • wiedzy z zakresu prawa podatkowego
  • wiedzy z zakresu księgowości
  • wiedzy z zakresu działalności pożytku publicznego i wolontariatu
  • zdolności numerycznych
  • skrupulatności, sumienności i terminowości
  • gotowości do uczenia się i aktualizacji wiedzy
  • znajomości pakietu MS Office (Word, Excel)
  • dobrej organizacji pracy
  • umiejętności pracy w zespole, łatwego nawiązywania kontaktów i budowania pozytywnych relacji, nastawienie na efektywną współpracę i wymianę informacji
  • umiejętności analitycznych
  • mile widziane wykształcenie kierunkowe lub ukończone kursy.

Zakres obowiązków:

  • terminowe i prawidłowe prowadzenie ewidencji księgowej
  • dekretacja, księgowanie i weryfikacja dokumentów źródłowych kosztowych
  • ewidencja wyciągów bankowych
  • ewidencja środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych oraz rozliczanie inwentaryzacji
  • przeprowadzanie inwentaryzacji sald kont rozrachunkowych wszystkich kontrahentów  oraz wyjaśnienie rozbieżności.
  • przeprowadzanie inwentaryzacji sald rachunków bankowych i kasowych
  • przygotowanie okresowych raportów
  • czynny udział przy sporządzaniu rocznego sprawozdania finansowego
  • współpraca z audytorami i instytucjami zewnętrznymi.

Oferujemy:

współpracę na podstawie umowy o pracę po okresie próbnym,
możliwość rozwój zawodowego i podniesienia kwalifikacji.

Termin składania aplikacji: do  31 sierpień 2024r.

Zatrudnienie: wrzesień/październik 2024

Kontakt: tel. 32 832 94 24; e-mail: kadry@hospicjum.sosnowiec.pl

W temacie aplikacji proszę wpisać: Specjalista ds.księgowości.

Pracownik techniczno-administracyjny

Zakres obowiązków m.in.:

  • Zapewnienie prawidłowego utrzymania stanu technicznego obiektu poprzez zlecanie i koordynowanie okresowych przeglądów budynku, przeglądów urządzeń technicznych, instalacji elektrycznej, C.O, wodno-kanalizacyjnej, wentylacji, klimatyzacji, CCTV, oświetlenia awaryjnego, PPOŻ, windy,
  • Planowanie, organizowanie i kontrolowanie prac: remontowych, konserwacyjnych, naprawczych, modernizacyjnych, porządkowych wykonywanych na terenie obiektu,
  • Współpraca oraz konsultacje techniczne z dostawcami mediów,
  • Nadzór nad funkcjonowaniem magazynu sprzętu
  • Współpraca z Administratorem IT, pomoc informatyczna pracownikom (udzielenie dostępu do sieci wewnętrznej i zewnętrznej, instalowanie sterowników, zarzadzanie drukarkami sieciowymi
  • Współpraca z administratorem systemu medycznego e-opieka,
  • Prowadzenie rejestru powierzenia pracownikom mienia służbowego,
  • Przygotowywanie sprawozdań, deklaracji (podatek od nieruchomości, BDO).

Nasze wymagania:

  • Doświadczenie techniczne na podobnym stanowisku,
  • Znajomość pakietu Office, Excel oraz środowiska Windows,
  • Osoba samodzielna, kreatywna, dobrze zarządzająca swoim czasem, z łatwością nawiązująca kontakty z ludźmi,

Oferujemy:

  • Zatrudnienie umowa o pracę/umowa zlecenie/ kontrakt

Wynagrodzenie:

  • Inne warunki do uzgodnienia.

Osoby zainteresowane prosimy o składanie CV drogą e-mail na adres:  kadry@hospicjum.sosnowiec.pl

lub osobiście w Dziale Kadr w siedzibie Hospicjum ul. Mjr. H. Hubala-Dobrzańskiego 131.

Telefon: 32 832 94 24;

pielęgniarka pomaga pacjentowi

Przekazując zgłoszenie rekrutacyjne do Hospicjum Sosnowieckiego im. św. Tomasza Ap. w Sosnowcu ul. Mjr H. Hubala-Dobrzańskiego 131, udostępnia Pani/Pan swoje dane osobowe zawarte w CV w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Przekazanie danych osobowych przekraczających wykaz danych wskazanych w art. 22(1) Kodeksy pracy, oznacza WYRAŻENIE ZGODY na przetwarzanie tych dodatkowych danych osobowych na potrzeby danej rekrutacji

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Hospicjum Sosnowieckie im. św. Tomasza Ap. (dalej: „ADMINISTRATOR”), z siedzibą: ul. H. Dobrzańskiego 131, 41-218 Sosnowiec. Z Administratorem można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na adres: ul. H. Dobrzańskiego 131, 41-218 Sosnowiec lub drogą e-mailową pod adresem: zarzad@hospicjum.sosnowiec.pl .
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pod adresem mailowym: iodo@rt-net.pl.
  3. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), tj. w oparciu o zgodę osoby, której dane dotyczą oraz ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy.
  4. Przetwarzanie danych osobowych odbywa się w celu przeprowadzenia oraz rozstrzygnięcia procesu rekrutacji pracownika oraz wykonywania obowiązków określonych dla pracodawcy przez przepisy prawa.
  5. Przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora lub strony trzeciej.
  6. Dane osobowe nie pochodzą od stron trzecich.
  7. Administrator nie zamierza przekazywać danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
  8. Administrator nie będzie przekazywał danych osobowych innym podmiotom.
  9. Dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora do zakończenia procesu rekrutacji.
  10. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz o prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
  11. Skargę na działania Administratora można wnieść do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  12. Podanie danych osobowych jest wymogiem do wzięcia udziału w rekrutacji. Brak zgody na przetwarzanie nie spowoduje braku możliwości wzięcia udziału w rekrutacji.
  13. Administrator nie przewiduje zautomatyzowanego podejmowania decyzji.