Protokół z wyboru oferenta – drugie zapytanie na sprzęt medyczny
PROTOKÓŁ Z WYBORU OFERENTA
W RAMACH ZAPYTANIA OFERTOWEGO 01/2020/EFS/9.2.6/II
ogłoszonego dnia 07. 01.2020r.
Wyposażenie w sprzęt medyczny Hospicjum Sosnowieckiego im. św. Tomasza Ap. w ramach realizacji projektu pn: „Wspierająca opieka zdrowotna nad osobami zagrożonymi ubóstwem lub wykluczeniem społecznym w powiecie M. Sosnowiec”
współfinansowanego ze środków EFS RPO WSL 2014-2020.
.
Podmiot prowadzący postępowanie: Hospicjum Sosnowieckie im. św. Tomasza Ap. z siedzibą w Sosnowcu ul. Mjr. H. Hubala-Dobrzańskiego 131
W celu wyłonienia dostawcy sprzętu medycznego, Hospicjum Sosnowieckie w dniu 07.01.2020r. ogłosiło zapytanie ofertowe w trybie zamówień o wartości powyżej 50.000,00 zł netto.
Postępowanie przeprowadzone zostanie zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w Wytycznych z dnia 22 sierpnia 2019r. w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020
- Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zaopatrzenie w sprzęt medyczny w ramach realizacji projektu pn: „Wspierająca opieka zdrowotna nad osobami zagrożonymi ubóstwem lub wykluczeniem społecznym w powiecie M. Sosnowiec”.
Zamówienie obejmuje dostarczenie, transport, złożenie, montaż sprzętu oraz usunięcie opakowań związanych z dostawą sprzętu, ustawienie na miejsce docelowe, zamontowanie, wypoziomowanie, wstępną konserwację oraz przystosowanie do ich użytkowania, przeszkolenie pracowników w zakresie użytkowania dostarczonego sprzętu. Przedmiot dostawy ma być fabrycznie nowy, wolny od wad, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2019 roku.
Przedmiot dostawy musi spełnić wymogi określone obowiązującym prawem, zostać dopuszczony do obrotu handlowego i posiadać wymagane prawem ważne dokumenty, stwierdzające dopuszczenie do stosowania na terenie Polski oraz spełniać wszystkie wymogi dopuszczające do użytkowania w jednostkach służby zdrowia.
Wszystkie dostarczone produkty powinny mieć gwarancję minimum 24 miesiące.
Wszystkie powłoki muszą być łatwo zmywalne, a te, które będą wskazane w opisie muszą być odporne na dezynfekcję.
Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia Wykonawca zweryfikuje wszystkie niezbędne mu wymiary. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność za dokonanie niezbędnych pomiarów przed wykonaniem/zamówieniem sprzętu.
Przedmiot zamówienia obejmuje 2 pakietów:
Pakiet A
- Wirówka do kończyn górnych 1 szt.
- Wirówka do kończyn dolnych i kręgosłupa 1 szt.
Pakiet B
- Koncentrator tlenu 5 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach nr 1A , 1B
- Termin realizacji zamówienia:
Realizacja zamówienia zostanie wykonana w terminie do dnia 31.01.2020
Przy czym realizacja zamówienia obejmuje dostarczenie sprzętu i jego zainstalowanie, zakończone podpisaniem protokołu odbioru oraz przeprowadzenie szkolenia w zakresie ich obsługi.
- Informacja o upublicznieniu zapytania.
Zapytanie ofertowe w dniu 07.01.2020r. umieszczono na stronie Bazy Konkurencyjności https://bazakonkurencyjnosci.gov.pl
oraz na stronie internetowej Hospicjum , tj. www.hospicjum.sosnowiec.pl
- Termin składania ofert:
Termin składania ofert wyznaczono na dzień 17.01.2020r., do godz. 12.00 .
Kryterium oceny ofert:
Przy dokonywaniu wyboru oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria:
- cena (C) – waga 90 %
- gwarancja ( G ) – waga 10%
Każdy pakiet będzie oceniany osobno.
Kryterium cena (C) – waga 90%
Kryterium będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w ofercie.
Zamawiający przyzna punkty na podstawie poniższego wzoru:
Najniższa cena
C = —————————————- x 90
Cena badanej oferty
C – ilość punktów przyznana w kryterium cena
Przy ocenie w kryterium „cena” najwyżej będzie punktowana oferta z najniższą ceną brutto.
Kryterium gwarancji – waga 10%
Zamawiający przyzna punkty na podstawie przedłożonego Opisu Przedmiotu Zamówienia.
Długość gwarancji będzie oceniana następująco:
Gwarancja do 24 miesięcy – 0 pkt.
Gwarancja do 36 miesięcy – 3 pkt.
Gwarancja do 48 miesięcy – 6 pkt
Gwarancja do 60 miesięcy – 10 pkt.
Ilość punktów za gwarancję w ocenianej ofercie
G = ——————————————————————————– x 10 Maksymalna ilość punktów otrzymanych za gwarancję
G – ilość uzyskanych punktów w kryterium gwarancja |
Zamawiający w ramach każdego pakietu dokona wyboru oferty tego z Wykonawców, która uzyska w wyniku oceny ofert najwyższa liczbę punktów. Przyznanie punków poszczególnym ofertom odbędzie się w oparciu o następujący wzór:
Ocena oferty = C + G
Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taką samą liczbę punktów, Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną. Jeżeli dwie lub więcej ofert uzyska taką samą liczbę punktów i będzie posiadać również taką samą cenę, Zamawiający przeprowadzi negocjacje cenowe.
- Warunki do spełnienia przez Oferentów:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- spełniają warunki udziału w postępowaniu opisane w załączniku nr 3 oraz warunek określony w pkt 7.2.
- nie są powiązani z Zamawiającym (Oświadczenie – załącznik nr 4)
Warunek udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał dostawę sprzętu medycznego i rehabilitacyjnego w zakresie objętym postępowaniem, lub dostawę sprzętu o podobnym charakterze, o wartości minimum 30.000 zł brutto (przynajmniej jedna dostawa).
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą: „spełnia-nie spełnia” na podstawie złożonych oświadczeń, dokumentów wymaganych przez Zamawiającego. Niespełnienie chociaż jednego z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i uznaniem jego oferty za odrzuconą.
- Wykaz ofert, które wpłynęły do Zamawiającego
W wyznaczonym terminie wpłynęły następujące oferty:
PAKIET A :
Nazwa Oferenta | Data złożenia oferty | Cena brutto | Długość gwarancji |
PHU Technomex Sp. z o.o. | 17.01.2020 godz.8.29 | 19.346,20 | 48 miesięcy |
Meden-Inmed Sp. z o.o. | 17.01.2020 godz. 8.29 | 18.225,00 | 36 miesięcy |
PAKIET B:
Nazwa Oferenta | Data złożenia oferty | Cena brutto | Długość gwarancji |
Aero-Medika Sp. z o.o. | 17.01.2020 godz. 8.22 | 11.450,00 | 24 mies. |
Reha Fund Sp. z o.o. | 16.01.2020 godz. 13.22 | 9.984,60 | 36 miesięcy |
Respicare Fayez Afana | 10.01.2020 godz. 13.00 | 11.880,00 | 24 miesiące |
Has-Med Sp. z o.o. | 14.01.2020 godz. 11.53 | 12.236,40 | 36 miesięcy |
Bjeska Sp. z o.o. Sp.k. | 16.01.2020 godz. 12.03 | 11.250,00 | 60 miesięcy |
Devipol mgr inż. Zbigniew Matysiewicz | 16.01.2020 godz. 12.03 | 10.800,00 | 25 miesięcy |
- Informacja o spełnieniu warunku braku powiązań.
- Informacja o spełnieniu warunku braku powiązań ze strony Oferentów.
Zgodnie z zapisami pkt. VII zapytania ofertowego Oferenci złożyli stosowane oświadczenie (załącznik nr 5 prawidłowo podpisany).
Oferenci , oświadczyli, że nie są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym lub Partnerem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy.
Przez powiązania osobowe lub kapitałowe Zamawiającego z Wykonawcą rozumie się w szczególności
- uczestniczenie w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- posiadanie przynajmniej 10% udziałów lub akcji;
- pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Stosowne oświadczenia w dokumentacji ofertowej.
- Informacja o spełnieniu warunku braku powiązań ze strony Zamawiającego.
Wszyscy członkowie komisji oceniającej oferty oświadczyli, że nie są powiązani osobowo lub kapitałowo z Oferentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawców lub osobami wykonującymi w imieniu Wykonawców czynności związanych z przygotowaniem złożonych ofert.
Przez powiązania osobowe lub kapitałowe członków komisji z Wykonawcą rozumie się w szczególności
- uczestniczenie w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- posiadanie przynajmniej 10% udziałów lub akcji;
- pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Stosowne oświadczenia stanowią załączniki do niniejszego protokołu.
Wybór oferty.
Komisja w składzie : Beata Bandura, Izabela Gawronowska w dniu 17.01.2020r. o godz. 12.30 otworzyła koperty z ofertami. Protokół z otwarcia ofert został podany do wiadomości oferentom. W dniu 20.01.2020r. komisja w składzie Małgorzata Czapla, Iwona Łuczak, Izabela Gawronowska dokonała przeglądu ofert pod kątem formalnym oraz dokonała oceny merytorycznej.
Wszystkie oferty zostały dopuszczone do dalszej oceny.
Pakiet A | |||||
Oferent | cena brutto | okres gwarancji | punkty za cenę | punkty za gwarancję | razem |
PHU Technomex Sp. z o.o. | 19 346,20 | 48 | 84,78 | 10 | 94,78 |
Meden-Inmed Sp. z o.o. | 18 225,00 | 36 | 90 | 5 | 95 |
Do realizacji została wybrana oferta firmy Meden-Inmed Sp. z o.o.
Pakiet B | |||||
Oferent | cena brutto | okres gwarancji | punkty za cenę | punkty za gwarancję | razem |
Aero-Medika Sp. z o.o. | 11 450,00 | 24 | 78,48 | 0 | 78,48 |
Reha Fund Sp. z o.o. | 9 984,60 | 36 | 90,00 | 3 | 93,00 |
Respicare Fayez Afana | 11 880,00 | 24 | 75,64 | 0 | 75,64 |
Has-Med Sp. z o.o. | 12 236,40 | 36 | 73,44 | 3 | 76,44 |
Bjeska Sp. z o.o. Sp.k. | 11 250,00 | 60 | 79,88 | 10 | 89,88 |
Devipol mgr inż. Zbigniew Matysiewicz | 10 800,00 | 25 | 83,21 | 0 | 83,21 |
Do realizacji została wybrana oferta firmy Reha Fund Sp. z o.o.
Data sporządzenia protokołu postępowania: 20.01.2020r.
Załącznikami do niniejszego protokołu są:
- a) Załącznik nr 1 – Oświadczenia członków komisji Zamawiającego o braku powiązań z Wykonawcami, którzy złożyli oferty
- b) Załącznik nr 2 – Potwierdzenie upublicznienia zapytania ofertowego
- c) Załącznik nr 3 – Złożone oferty