Wybór oferenta – usługi pielęgniarskie w środowisku 2023
PROTOKÓŁ Z WYBORU OFERENTA
w ramach zapytania nr 09/EFS 9.2.1/2023
ogłoszonego dnia 10. 02.2023r.
Świadczenie usług pralniczych w ramach realizacji projektu pn: „Usługi społeczne dla osób niesamodzielnych w Zagłębiowskim Centrum Wsparcia Opiekuńczo-Rehabilitacyjno-Psychologicznego”, współfinansowanego ze środków EFS RPO WSL 2014-2020
Podmiot prowadzący postępowanie: Hospicjum Sosnowieckie im. św. Tomasza Ap. z siedzibą w Sosnowcu ul. Mjr. H. Hubala-Dobrzańskiego 131
W celu wyłonienia dostawcy usług pielęgniarskich w środowisku, Hospicjum Sosnowieckie w dniu 10.02.2023r. ogłosiło zapytanie ofertowe w trybie zamówień o wartości poniżej 50.000,00 zł netto.
Postępowanie przeprowadzone zostało zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w Wytycznych z dnia 21 grudnia 2020r. w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020
I. Opis przedmiotu zamówienia:
Zamówienie obejmuje świadczenie usługi pielęgniarskiej na podstawie umowy cywilno-prawnej.
Usługa ma być świadczona w opiece środowiskowej
Opis usługi w opiece środowiskowej
Usługa ma być świadczona w domach podopiecznych na terenie Sosnowca głównie w dni robocze ale w razie potrzeby również w dni wolne od pracy. Oferent zapewnia własny dojazd do podopiecznego. Zakres obowiązków na stanowisku pielęgniarki w opiece środowiskowej określa załącznik nr 1.
Praca w takie dni jak Wigilia, Święta Bożego Narodzenia, Wielki Piątek , Wielka Sobota, Święta Wielkanocne, Sylwester i Nowy Rok będzie dodatkowo opłacany , tj. stawka godzinowa za pracę będzie podniesiona o 50%.
II. Termin realizacji zamówienia:
Usługa ma być świadczona w okresie od podpisania umowy do 30.06.2023r. zgodnie ze zgłoszonym zapotrzebowaniem na wizyty pielęgniarskie.
II. Informacja o upublicznieniu zapytania.
Postępowanie przeprowadzone zostanie zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w Wytycznych z dnia 21 grudnia 2020r. w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
Miejsce upublicznienia zapytania ofertowego:
IV. Termin składania ofert:
Termin składania ofert wyznaczono na dzień 20.02.2023r., do godz. 15.00 ,
V. Kryterium oceny ofert:
Przy dokonywaniu wyboru oferty Zamawiający stosować będzie kryterium ceny:
- cena (C) – waga 100 %
Kryterium będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za 1 godzinę świadczenia usługi podaną przez Oferentaw ofercie.
Zamawiający przyzna punkty na podstawie poniższego wzoru:
Najniższa cena jednostkowa brutto
C = —————————————————- x 100
Cena w badanej ofercie
C – ilość punktów przyznana w kryterium cena
Przy ocenie w kryterium cena wykonania przedmiotu zamówienia najwyżej będzie punktowana oferta z najniższą ceną brutto.
Zleceniobiorca dysponuje następującą liczbą godzin pracy:
średnio 80 godzin w miesiącu , w całym okresie realizacji łącznie 360 godzin.
Zamawiający dokona wyboru ofert tych Wykonawców, których oferty uzyskają najwyższa liczbę punktów aż do zabezpieczenia pełnej liczby godzin wskazanych powyżej.
Zamawiający przewiduje zatrudnienie od 1 do 3 osób w zależności od zaoferowanych przez Oferentów liczb godzin.
VI. Warunki do spełnienia przez Oferentów:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci , którzy:
- posiadają aktualne prawo wykonywania zawodu pielęgniarki,
- posiadają co najmniej średnie wykształcenie pielęgniarskie ,
- posiadają doświadczenie w pracy pielęgniarskiej min. 2 lata
- posiadają zdolność do pracy poświadczoną zaświadczeniem lekarskim.
W przypadku gdy Oferent jest podmiotem prawnym zobligowany jest wskazać osoby, które będą świadczyć usługę i każda osoba musi spełnić warunki określone w pkt. 1-4
VII. Wykaz ofert, które wpłynęły do Zamawiającego
W wyznaczonym terminie wpłynęły następujące oferty:
Nazwa i adres Oferenta | Data wpływu oferty | Cena brutto |
Julian Operchalski ul. Bohaterów Monte Cassino 4A/46 Sosnowiec | 20.02.2023 godz. 11.27 | 70,00 |
VII. Informacja o spełnieniu warunku braku powiązań.
1.Informacja o spełnieniu warunku braku powiązań ze strony Oferentów.
Zgodnie z zapisami pkt. VII zapytania ofertowego Oferenci złożyli stosowane oświadczenie (załącznik nr 5 prawidłowo podpisany).
Oferenci , oświadczyli, że nie są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym lub Partnerem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy.
Przez powiązania osobowe lub kapitałowe Zamawiającego z Wykonawcą rozumie się w szczególności
- uczestniczenie w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- posiadanie przynajmniej 10% udziałów lub akcji;
- pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Stosowne oświadczenia w dokumentacji ofertowej.
2.Informacja o spełnieniu warunku braku powiązań ze strony Zamawiającego.
Wszyscy członkowie komisji oceniającej oferty oświadczyli, że nie są powiązani osobowo lub kapitałowo z Oferentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawców lub osobami wykonującymi w imieniu Wykonawców czynności związanych z przygotowaniem złożonych ofert.
Przez powiązania osobowe lub kapitałowe członków komisji z Wykonawcą rozumie się w szczególności
- uczestniczenie w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- posiadanie przynajmniej 10% udziałów lub akcji;
- pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Stosowne oświadczenia stanowią załączniki do niniejszego protokołu.
Wybór oferty.
Komisja w składzie : Beata Bandura, Małgorzata Czapla , w dniu 20.02.2023r. o godz. 15.30 otworzyła koperty z ofertami. Komisja dokonała przeglądu ofert pod kątem formalnym oraz dokonała oceny merytorycznej.
Złożone oferty spełniły warunki formalne i zostały dopuszczone do oceny merytorycznej.
Nazwa i adres Oferenta | Cena brutto | Ilość godzin w miesiącu | ocena |
Julian Operchalski ul. Bohaterów Monte Cassino 4A/46 Sosnowiec | 70,00 | 20 | 100 pkt. |
Do realizacji została wybrana powyższa oferta.
Data sporządzenia protokołu postępowania: 20.02.2023r.
Załącznikami do niniejszego protokołu są:
- a) Załącznik nr 1 – Oświadczenia członków komisji Zamawiającego o braku powiązań z Wykonawcami, którzy złożyli oferty
- b) Załącznik nr 2 – Potwierdzenie upublicznienia zapytania ofertowego
- c) Załącznik nr 3 – Złożone oferty