Wybór oferenta – dostawa żywności 2023
PROTOKÓŁ Z WYBORU OFERENTA
w ramach zapytania nr 02/EFS 9.2.1/2023
ogłoszonego dnia 22.12.2022r.
Dostawa żywności do kuchni w Hospicjum Sosnowieckim im. św. Tomasza Ap w ramach projektu pn. „Usługi społeczne dla osób niesamodzielnych w Zagłębiowskim Centrum Wsparcia Opiekuńczo-Rehabilitacyjno-Psychologicznego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach RPO WSL 2014-2020r
Podmiot prowadzący postępowanie: Hospicjum Sosnowieckie im. św. Tomasza Ap. z siedzibą w Sosnowcu ul. Mjr. H. Hubala-Dobrzańskiego 131
W celu wyłonienia dostawców żywności Hospicjum Sosnowieckie w dniu 22.12.2022r. ogłosiło zapytanie ofertowe w trybie zamówień o wartości powyżej 50.000,00 zł netto.
Postępowanie przeprowadzone zostanie zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w Wytycznych z dnia 21 grudnia 2020r. w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020
I. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności na potrzeby kuchni głównej centrum w podziale na 7 Części, na zasadach określonych niniejszym SOWUZ Szczegółowy opis i wymagania dla poszczególnych części zawiera Załącznik nr 1 do SOWUZ.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę żywności na potrzeby kuchni głównej w podziale na następujące Części:
Część 1 – Warzywa i owoce świeże
Część 2 – Artykuły nabiałowe
Część 3 – Jaja kurze spożywcze świeże
Część 4 – Warzywa i owoce mrożone
Część 5 – Ryby
Część 6 – Artykuły różne ( w słoikach, w puszkach, suche i sypkie)
Część 7 – Wędliny, drób i mięso
Miejsce dostawy: Hospicjum Sosnowieckie im. św. Tomasza Ap. , ul. Hubala Dobrzańskiego 131 , Sosnowiec.
Wielkość i asortyment dostaw będzie uzależniony od bieżących potrzeb Zamawiającego. Podane ilości mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie (zwiększyć lub zmniejszyć się). Zamawiającemu przysługuje prawo wyboru ilości zamawianego asortymentu w granicach określonych wartością umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia również innego asortymentu jeżeli będzie taka potrzeba.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, zgodnie ze wskazaniami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia ( zał.nr 1 do SOWUZ) oraz w formularzu asortymentowo – cenowym (zał. nr 2 do SOWUZ ).
Szczegółowe zestawienie asortymentu z podaniem ilości znajduje się w Formularzu asortymentowo – cenowym – załącznik nr 2 . Szczegółowe wymagania jakościowe co do asortymentu i warunki dostawy znajdują się w załączniku nr 1 Opis przedmiotu zamówienia.
Oferty należało składać na poszczególne Części. Rozpatrywane będą wyłącznie te oferty, które będą zawierały wszystkie elementy asortymentu dla danej Części i które do oferty będą mieć załączoną wypełnioną odpowiednią Część z załącznika nr 2. Brak oferty cenowej nawet w jednej pozycji w wybranej Części spowoduje odrzucenie oferty
Jeden oferent mógł złożyć ofertę na wszystkie części lub tylko na wybrane przez siebie części.
II. Termin realizacji zamówienia:
Okres realizacji zamówienia : Od momentu podpisania umowy do dnia 31.12.2023r.
Termin dostarczenia zamawianego asortymentu – zgodnie ze składanymi bieżącymi zamówieniami (dopuszcza się składanie zamówienia w formie e-mail lub przez telefon ).
III. Informacja o upublicznieniu zapytania.
Postępowanie przeprowadzone zostanie zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w Wytycznych z dnia 21 grudnia 2020r. w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
Miejsce upublicznienia zapytania ofertowego:
https://bazakonkurencyjnosci.gov.pl
IV. Termin składania ofert:
Termin składania ofert wyznaczono na dzień 04.01.2023r., do godz. 13.30 ,
V. Kryterium oceny ofert:
Przy dokonywaniu wyboru oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria:
- cena (C) – waga 100 %
Każda Część będzie oceniana osobno.
Kryterium cena (C) – waga 100%
Kryterium będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przezWykonawcę w ofercie.
Zamawiający przyzna punkty na podstawie poniższego wzoru:
Najniższa cena
C = —————————————- x 100
Cena badanej oferty
C – ilość punktów przyznana w kryterium cena
Przy ocenie w kryterium „cena” najwyżej będzie punktowana oferta z najniższą ceną brutto.
Zamawiający w ramach każdej Części dokona wyboru oferty tego z Wykonawców, która uzyska w wyniku oceny ofert najwyższą liczbę punktów. Przyznanie punków poszczególnym ofertom odbędzie się w oparciu o powyższy wzór ( pkt.14.2)
VI. Warunki do spełnienia przez Oferentów:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- spełniają warunki udziału w postępowaniu opisane w załączniku nr 4 do SOWUZ
- nie są powiązani z Zamawiającym (Oświadczenie – załącznik nr 5 do SOWUZ)
- nie podlegają wykluczeniu – załącznik nr 6 do SOWUZ
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą: „spełnia-nie spełnia” na podstawie złożonych oświadczeń. Niespełnienie chociaż jednego z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i uznaniem jego oferty za odrzuconą.
VII. Wykaz ofert, które wpłynęły do Zamawiającego
W wyznaczonym terminie wpłynęły następujące oferty:
Cześć 1 – warzywa i owoce świeże
Nie wpłynęła żadna oferta.
Cześć 2 – Artykuły nabiałowe
Nazwa i adres Oferenta | Data wpływu oferty | Cena brutto |
ART.-MLECZ A. Okoczuk Spółka Jawna, ul. Śląska 64a, 32-500 Chrzanów | 29.12.2022 godz. 6.45 | 53.726,12 |
Część 3 – Jajka kurze, spożywcze, świeże
Nazwa i adres Oferenta | Data wpływu oferty | Cena brutto |
ART.-MLECZ A. Okoczuk Spółka Jawna, ul. Śląska 64a, 32-500 Chrzanów | 29.12.2022 godz. 6.45 | 8.930,00 |
Część 4 – warzywa i owoce mrożone
Nie wpłynęła żadna oferta
Cześć 5 – Ryby
Nie wpłynęła żadna oferta.
Część 6 – Artykuły różne ( w słoikach, w puszkach, suche i sypkie)
Nie wpłynęła żadna oferta
Część 7 – Wędliny , drób , mięso.
Nazwa i adres Oferenta | Data wpływu oferty | Cena brutto |
Masarnia Borowe J.B.Pluta Spółka Jawna. Borowe ul. Długa 114, 42-133 Węglowice | 02.01.2023 godz. 11.20 | 39.733,00 |
VIII. Informacja o spełnieniu warunku braku powiązań.
- Informacja o spełnieniu warunku braku powiązań ze strony Oferentów.
Zgodnie z zapisami pkt. VII zapytania ofertowego Oferenci złożyli stosowane oświadczenie (załącznik nr 5 prawidłowo podpisany).
Oferenci , oświadczyli, że nie są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym lub Partnerem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy.
Przez powiązania osobowe lub kapitałowe Zamawiającego z Wykonawcą rozumie się w szczególności
- uczestniczenie w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- posiadanie przynajmniej 10% udziałów lub akcji;
- pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Stosowne oświadczenia w dokumentacji ofertowej.
- Informacja o spełnieniu warunku braku powiązań ze strony Zamawiającego.
Wszyscy członkowie komisji oceniającej oferty oświadczyli, że nie są powiązani osobowo lub kapitałowo z Oferentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawców lub osobami wykonującymi w imieniu Wykonawców czynności związanych z przygotowaniem złożonych ofert.
Przez powiązania osobowe lub kapitałowe członków komisji z Wykonawcą rozumie się w szczególności
- uczestniczenie w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- posiadanie przynajmniej 10% udziałów lub akcji;
- pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Stosowne oświadczenia stanowią załączniki do niniejszego protokołu.
Wybór oferty.
Komisja w składzie : Beata Bandura, Milena Wąsowska , Krzysztof Madejczyk w dniu 04.01.2023. o godz. 13.30 otworzyła kopertę z ofertami. Dokonała sprawdzenia ofert pod kątem zgodności formalnej i merytorycznej z SOWUZ. Oferty spełniły wszystkie określone w zapytaniu wymogi.
Cześć 1 – warzywa i owoce świeże
Nie wpłynęła żadna oferta.
Cześć 2 – Artykuły nabiałowe
Nazwa i adres Oferenta | Data wpływu oferty | Cena brutto | ocena |
ART.-MLECZ A. Okoczuk Spółka Jawna, ul. Śląska 64a, 32-500 Chrzanów | 29.12.2022 godz. 6.45 | 53.726,12 | 100 pkt. |
Ze względu na wpływ jednej oferty, została wybrana powyższa oferta.
Część 3 – Jajka kurze, spożywcze, świeże
Nazwa i adres Oferenta | Data wpływu oferty | Cena brutto | ocena |
ART.-MLECZ A. Okoczuk Spółka Jawna, ul. Śląska 64a, 32-500 Chrzanów | 29.12.2022 godz. 6.45 | 8.930,00 | 100 pkt. |
Ze względu na wpływ jednej oferty, została wybrana powyższa oferta.
Część 4 – warzywa i owoce mrożone
Nie wpłynęła żadna oferta
Cześć 5 – Ryby
Nie wpłynęła żadna oferta.
Część 6 – Artykuły różne ( w słoikach, w puszkach, suche i sypkie)
Nie wpłynęła żadna oferta
Część 7 – Wędliny , drób , mięso.
Nazwa i adres Oferenta | Data wpływu oferty | Cena brutto | ocena |
Masarnia Borowe J.B.Pluta Spółka Jawna. Borowe ul. Długa 114, 42-133 Węglowice | 02.01.2023 godz. 11.20 | 39.733,00 | 100 pkt. |
Ze względu na wpływ jednej oferty, została wybrana powyższa oferta.
Data sporządzenia protokołu postępowania: 05.01.2023r.
Załącznikami do niniejszego protokołu są:
- a) Załącznik nr 1 – Oświadczenia członków komisji Zamawiającego o braku powiązań z Wykonawcami, którzy złożyli oferty
- b) Załącznik nr 2 – Potwierdzenie upublicznienia zapytania ofertowego
- c) Załącznik nr 3 – Złożone oferty